Grand Opening of the Academic Year 2017/18

Teamwork, excitement, great expectations and the best spirit are at the heart of each teacher and each administrative staff, all of whom have been preparing of this momentous occasion.  The Great Opening of the 2017/2018 Academic Year will take place on Friday, August 11th, 2017.  A welcome program awaits the students that are joining the Curie family and great joy would be felt all around our campus as we greet every child and youngster who will be stepping onto the galaxy of knowledge, enjoyment and success.

On Friday August 11th at 7:30 a.m. the rocket full of expectations and learning adventures will be launched as soon as the students and their families arrive to engage themselves as active learners. Let’s get ready and get the most from your education in Science, Art and Humanism.

Gran apertura del Año Académico 2017/2018.

Trabajo en equipo, movimiento y grandes expectativas en el mejor espíritu Curie está en el Corazón de cada Docente y personal de la administración, quienes han regresado de sus vacaciones y desde el lunes de esta semana se han venido preparando para esta magnífica ocasión.  Un programa de bienvenida espera a nuestros y nuestras estudiantes.

Gran regocijo nos espera en nuestro Campus al abrazar a cada estudiante y a sus familias quienes avanzaran en la galaxia del conocimiento, aprendizaje trilinguista en Español, Ingles y Frances,  los deportes, la convivencia y la alegría en Ciencia, Arte y Humanismo.